Vybrať jazyk: SK

IT outsourcing



Outsourcingové služby poskytované našou spolocnostou pozostávajú s personalizovanej správy IT infraštruktúry, zariadení, dát a aplikácií malých a stredných podnikov. Služba sa skladá z troch hlavných castí: cloudové riešenia, lokálna správa a konzultácia, audit a správa riešení tretích strán a už nasadených systémov.

Podporované outsourcingové riešenia sú upravované na mieru vzhladom k potrebám každého zákazníka. Z tohoto dôvodu sú všetky riešenia (ako aj cenové odhady) poskytnuté až po kontaktovaní nášho technického tímu na adrese outsourcing(at)widebox.sk.

Cloudové riešenia

Uvedené služby môžu byt poskytované a spravované pomocou dedikovaných servrov BEZ špeciálnych požiadavkov na Vaše serverové vybavenie. Všetky cloudové riešenia su prispôsobené Vašim požiadavkom. Aktuálne podporujeme služby:
• Služba správy dát
• Analýza, koncept a implementácia
• Správa obsahu (zálohovanie, prístupy, ...)
• Služba dátových úložíšt
• Implementácia služby (jednoduchý prístup pomocou multiplatformových klientských aplikácií)
• Migrácia dát
• Personalizovaný režim záloh dát
• Mailová služba
• Komplexné riešenie pre firemnú poštu, kalendáre a úlohy
• Služba správy web stránok
• Návrh a vývoj webových stránok
• Pravidelná aktualizácia a správa stránok

Lokálna správa

Lokálna správa zahrnuje služby ktorých úcelom je naplnenie Vašich potrieb, ktoré sa týkajú Vášho vlastného hardware a software vybavenia používaného pri každodennej práci. Všetky služby splnajú aktuálne bezpecnostné štandardy a sú detailne definované použitím štandardizovanej Zmluvy o úrovni poskytovanej služby (Service Level Agreement, SLA).
• Služba správy lokálnej infraštruktúry
• Návrh a inštalácia lokálnej IT infraštruktúry
• Správa lokálnej siete
• Služba správy hardware
• Sprostredkovanie predaja, inštalácia a správa HW vybavenia
• Kompletná správa životného cyklu pracovnej stanice
• Zaclenovanie a správa periférnych zariadení (tlaciarní, scanerov, cítaciek kódov...)
• Služba správy software
• Predaj, inštalácia a správa SW vybavenia
• Správa SW licencií a ich distribúcia
• Služba IT supportu
• Lokálny IT support aj IT support na dialku
• Špecializovaná asistencia v oblasti informacných technológií

.

Audit a správa riešení tretích strán

Služby auditu, správy riešení tretích strán a už nasadených riešení pokrývajú krátkodobú asistenciu a správu Vašej stávajúcej IT infraštruktúry a zariadení bez potreby nasadenia nových riešení a dlhodobých záväzkov.